Chodzeń Piaseczno - Toyota marką nr 1 | Najlepszy Autoryzowany Serwis 2021

AUTORYZOWANY SERWIS TOYOTY ZNÓW NAJLEPSZY

Autoryzowany Serwis Toyoty jest znowu najlepszy! Sieć autoryzowanych Dilerów Toyoty w Polsce już po raz siódmy zdobyła pierwsze miejsce w rankingu najlepszych autoryzowanych serwisów według polskich kierowców ‑ Marka nr 1 (dawniej Wybór Kierowców)

„Mimo rozbudowanej sieci autoryzowanych serwisów Toyota nie pozwala sobie na wpadki. Klienci jej ASO doceniają staranną obsługę, przejrzystość komunikacji oraz zaufanie, jakie wzbudza praca serwisantów. Nie bez znaczenia są też akceptowalne ceny, duża sieć placówek, które świadczą usługi na wysokim poziomie. Według ankietowanych nie zdarzają się sytuacje, że „serwis rozkłada ręce” (Motor nr 43-44/2021, s 39)

O rankingu

Marka Nr 1 to niezależny program badań satysfakcji klientów w branży motoryzacyjnej. Ranking tworzony jest wyłącznie na podstawie opinii kierowców oceniających marki, modele samochodów oraz usługi motoryzacyjne. W 2021 roku badaniem objęto 27 marek obecnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji programu internauci wypełnili ponad 120 tysięcy ankiet.
8 kategorii
120 kryteriów
Ponad 120 000 ankiet

Po raz kolejny Toyota zdeklasowała inne marki w kategorii „Autoryzowany Serwis”, uzyskując najwyższe oceny w kluczowych kategoriach:

Jakość obsługi
5 / 5
Fachowość i kompetencje
5 / 5
Skuteczność napraw
5 / 5
Wyposażenie
5 / 5
Dogodna lokalizacja
5 / 5

RANKING ASO 2021

Wyniki badania satysfakcji z usług autoryzowanych serwisów marek samochodowych: 2021r.
80
70
60
50
40
30
20
10
0
0%
Toyota
0%
Renault
0%
Citroën
0%
Peugeot
0%
Škoda
0%
Audi
0%
Mercedes
0%
BMW
0%
Seat
0%
Suzuki
0%
Volkswagen
0%
Ford
0%
Mitsubishi
0%
Mini
0%
Nissan
0%
Dacia
0%
Hyundai
0%
Kia
0%
Mazda
0%
Volvo
0%
Opel
0%
Fiat
0%
Jeep
0%
Alfa Romeo
0%
Honda
0%
Jaguar
0%
Land Rover
ranking-aso
Poz.MarkaWynik
1Toyota72,1%
2Renault66,4%
3Citroën63,8%
4Peugeot62,3%
5Škoda58,9%
6Audi53,3%
7Mercedes51,7%
8BMW50,1%
9Seat46,3%
10Suzuki45,2%
11Volkswagen44,9%
12Ford44,1%
13Mitsubishi41,2%
14Mini41,0%
15Nissan39,8%
16Dacia39,6%
17Hyundai37,6%
18Kia36,5%
19Mazda36,4%
20Volvo36,2%
21Opel35,6%
22Fiat35,5%
23Jeep35,1%
24Alfa Romeo35,0%
25Honda33,9%
26Jaguar33,1%
26Land Rover32,5%

Dlaczego Autoryzowany Serwis Toyoty to najlepszy serwis w Polsce?

Wszystkie Autoryzowane Serwisy Toyoty na świecie – czy to w Polsce, czy w Japonii – pracują według identycznych procedur i standardów. Poznaj filary filozofii Toyoty, dzięki którym nasza jakość obsługi nie ma sobie równych.

Filozofia Toyoty

We wszystkim, co robimy, podążamy za tymi samymi wartościami. Wierzymy bowiem, że nawet najlepsze rzeczy można poprawić. Poznaj sposób myślenia Toyota Way, który przyświeca pracownikom Toyoty na całym świecie.

Ludzie Toyoty

Specjaliści z Serwisu Toyoty podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe w programie szkoleń Akademii Toyoty. Wymogi programu są zgodne z wytycznymi Toyota Motor Corporation. Dowiedz się, w jaki sposób szkolimy naszych serwisantów, by profesjonalnie dbali o Twoją Toyotę!

Toyota Service Management (TSM)

Metoda optymalnego zarządzania Działem Obsługi Posprzedażnej Autoryzowanych Dilerów Toyoty w Polsce opierająca się na wartościach japońskiej filozofii zarządzania, takich jak: TPS, PDCA, JUST in TIME, JIDOKA oraz KAIZEN.

Liczy się jakość

Dilerzy Toyoty działają według procedur TSM. Dotyczą one wszystkich obszarów działania: od przyjęcia auta do serwisu, przez organizację magazynu, wyposażenie Stacji, obsługę pojazdu aż do jego wydania.

TOYOTA PRODUCTION SYSTEM (Tps)

Zbiór metod zarządzania opracowany przez Toyota Motor Corporation, pozwalający na optymalizację procesów biznesowych. Metody TPS są szczególnie widoczne w procesie logistyki, a także w dbałości o rozwój pozytywnych relacji z dostawcami i klientami. Poznaj logistykę w liczbach:
1040 TIRÓW ROCZNIE
przyjeżdża do magazynu, zaopatrując go w oryginalne części i akcesoria Toyoty.
300 000 SZTUK CZĘŚCI I AKCESORIÓW
mieści polski magazyn Toyoty – jeden z największych magazynów w Europie.
1 300 000 KM rocznie
klienci mogli cieszyć się jazdą po wizycie.