O Firmie




Firma Chodzeń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej: Chodzeń Spółka Jawna ) jest przedsięwzięciem rodzinnym – własnością Lecha i Piotra Chodzeń. Jej początki sięgają 1976 roku, kiedy Lech Chodzeń otworzył zakład napraw powypadkowych w Piasecznie pod Warszawą. Tutaj też, na ulicy Puławskiej 52 niezmiennie od lat mieści się siedziba firmy. Momentem przełomowym działalności firmy było podpisanie w 1986 roku jednej z pierwszych w Polsce autoryzacji na prowadzenie usług serwisowych Toyoty. W 1990 roku do firmy dołączył syn Lecha, Piotr Chodzeń. W 1991 roku wraz z powstaniem Toyoty Motor Poland, firma Chodzeń stała się autoryzowaną stacją dealerską. Firma nieustanie się rozwija. Dziś spółka Chodzeń to pięć obiektów dealerskich w Polsce: 1. Toyota Chodzeń w Piasecznie, od 1986 r. 2. Toyota Chodzeń w Warszawie, od 2007 r. 3. Lexus Warszawa – Puławska, od 2009 r. 4. Toyota Carter – Gdańsk , w strukturach spółki od 2010 r. 5. Maserati w Piasecznie, od 2013 r.

Motto firmy to „jakość, pewność i wiarygodność”. Wdrażane na codzień w życie, zaowocowało wieloma wyróżnieniami związanymi z jakością obsługi klientów. Firma szczyci się największą sprzedażą aut marki Toyota dla indywidualnych klientów w Polsce. W styczniu 2013 roku spółka otworzyła salon i serwis samochodów Maserati w Piasecznie pod Warszawą.

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia, dowiedz się więcej.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring, wyświetlanie okien z kwestionariuszami i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych przez użytkownika na stronie.

Pozwalają cieszyć się pełną funkcjonalnością, zapamiętują odwiedzone strony oraz umożliwiają wyszukiwanie usług w Twojej lokalizacji. Zaznaczenie tej opcji skutkuje wyświetlaniem lepiej dopasowanych reklam na stronie Toyoty i poza nią.