Toyota ponownie ulubioną marką Polaków

Za nami kolejny rekordowy rok

2018-01-08

Toyota jest na pierwszym miejscu zestawienia najchętniej wybieranych marek przez Polaków. Tak wynika z danych PZPM o rejestracji przez Klientów indywidulanych nowych samochodów w 2017 roku. To właśnie ci Klienci w ubiegłym roku zarejestrowali 18 889 samochodów Toyoty, aż o 21 procent więcej niż rok wcześniej. Pod względem ogólnej liczby rejestracji Toyota pobiła kolejny rekord z wynikiem 50 714 samochodów, lepszym o 24% względem 2016 roku.

Klienci indywidualni zarejestrowali w ubiegłym roku 18889 samochodów Toyoty, aż o 21% więcej niż rok wcześniej. Toyota zajęła w tej części rynku pierwsze miejsce, z udziałem 12,9%. Łącznie Toyota odnotowała aż 50714 rejestracji nowych samochodów, po raz trzeci z rzędu bijąc rekord popularności w Polsce. Wzrost liczby rejestracji wyniósł aż 24%, zaś całkowity udział Toyoty w rynku samochodów w Polsce to obecnie 10,5% (wzrost z 9,8% w 2016).

Najpopularniejszym modelem Toyoty w Polsce jest Yaris, który jednocześnie zajmuje pierwsze miejsce na rynku wśród Klientów indywidualnych. Osoby prywatne zarejestrowały 6088 Yarisów (jest to najlepszy wynik wśród modeli dostępnych w Polsce). Jego łączna liczba rejestracji wyniosła 12528 egzemplarzy. Prywatni kierowcy sięgają po ten model równie chętnie jak firmy.

Toyota Yaris

Toyota AYGO jest najczęściej wybieranym samochodem w segmencie A. W ciągu roku odnotowano 3254 rejestracji tego modelu, o 445 więcej niż w przypadku modelu zajmującego drugie miejsce w zestawieniu, a jego udział w segmencie to 24,1%.

Toyota Yaris Hybrid

Popularność Toyoty w Polsce w znacznym stopniu wynika ze stale rosnącego zainteresowania autami hybrydowymi. Spektakularny wynik 14196 egzemplarzy, które opuściły salony Toyoty w 2017 roku, oznacza wzrost aż o 70% vs 2016. Hybrydy stanowiły aż 27% całkowitej liczby rejestracji nowych samochodów Toyoty w zeszłym roku kalendarzowym.

Toyota Auris TS

Najpopularniejszym modelem hybrydowym jest Toyota C-HR Hybrid z wynikiem 4283 sprzedanych egzemplarzy. Tuż za nią znalazła się Toyota Auris Hybrid, którą wybrało 4155 kierowców. Na trzecim miejscu uplasował się hybrydowy RAV4 – sprzedaż oszczędnego SUV-a zamknęła się liczbą 3047 aut.

Toyota C-HR

Dowiedz się więcej

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia..

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych na stronie.

Zapamiętując odwiedzone strony pozwalają na lepiej dopasowane reklamy poza stroną Toyoty.